poniedziałek, 14 października 2013

Z moich wielkich planów obejmujących kształcenie się w kierunku projektowania biżuterii, czy poznania tajników tworzenia ceramiki pod okiem fachowców wyszło jedno wielkie NIC. Przeszukałam wszelkie możliwe źródła i każdy punkt zaczepienia, który dawał mi nadzieję, że jednak może się udać, znikał tak samo szybko, jak się pojawiał. Najwyraźniej muszę radzić sobie we własnym zakresie. A może jeszcze przypadkiem trafię na jakiś kurs? ; ) Póki co, produkuję ile mogę i na ile starcza mi czasu i weny. Znałazłam portal dizajneko.pl, gdzie szybko umieściłam bransoletki strunowe, które pasują do idei, która jest przez dizajneko propagowana. Są produktami upcyklingowymi, nadającymi się do recyklingu...są eko ; )   A tego bardzo miło się słucha w trakcie zawijania bransoletek: http://www.youtube.com/watch?v=DACBM1JB9ks 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz